
Ubezpieczenia urządzeń RTV, AGD i sprzętu elektronicznego

Ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń i awarii na sprzęt elektroniczny dla sieci handlowych i producentów.
Oferujemy dwa podstawowe typy ochrony ubezpieczeniowej: okres gwarancyjny producenta plus dodatkowa ochrona na 1, 2 lub 3 lata oraz gwarancja na czas nieokreślony (co miesięczna opłata składki), w ramach której usterki są naprawiane, a ostatecznie produkt wymieniany jest na nowy.
Ubezpieczenie od awarii | Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków | Ubezpieczenie „Bezpłatne naprawy” | |
---|---|---|---|
Dla kogo? | Ubezpieczenie od awariiSprzęt gospodarstwa domowego, zakupiony w sklepach sieci sprzedaży lub w innych punktach dystrybucji. | Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadkówSprzęt gospodarstwa domowego, dostępny w sklepach sieci sprzedaży lub w innych punktach sprzedaży. | Ubezpieczenie „Bezpłatne naprawy”Sprzęt gospodarstwa domowego, będący po gwarancji producenta, nie starszy niż 6 lat i użytkowany przez Osobę Ubezpieczoną pod adresem wskazanym w polisie. |
Suma ubezpieczenia | Ubezpieczenie od awariiRówna cenie zakupu sprzętu | Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadkówRówna cenie zakupu sprzętu | Ubezpieczenie „Bezpłatne naprawy”1000 zł na 1 i/lub na wszystkie 4 dopuszczalne ochroną zdarzenia w okresie ubezpieczenia |
Okres ubezpieczenia | Ubezpieczenie od awarii36 / 48 lub 60 miesięcy | Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków12 / 24 / 48 lub 60 miesięcy | Ubezpieczenie „Bezpłatne naprawy”12 miesięcy |
Korzyści / Odszkodowanie | Ubezpieczenie od awariiOdszkodowanie pokrywa koszt usunięcia awarii sprzętu lub koszt wymiany sprzętu na nowy w przypadku stwierdzenia braku możliwości jego naprawy. | Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadkówOdszkodowanie pokrywa koszt usunięcia skutków nieszczęśliwego wypadku lub koszt wymiany sprzętu na nowy w przypadku stwierdzenia braku możliwości jego naprawy. | Ubezpieczenie „Bezpłatne naprawy”Odszkodowanie pokrywa koszt naprawienia sprzętu oraz dojazdu technika (dla sprzętów ważących powyżej 10 kg) w przypadku zaistnienia awarii. |
Komunikat
dotyczący zrzeczenia się przez Ubezpieczycieli uprawnienia do wymagania od Ubezpieczających zwrotu oryginału dokumentu ubezpieczenia w przypadku wystąpienia szkody całkowitej.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż Ubezpieczający, którzy zawarli umowy ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego zakupionego w sieci sklepów sprzedawcy detalicznego lub dystrybutora regionalnego z Ubezpieczycielami: Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft in Liechtenstein AG oraz Lloyd’s Insurance Company SA z siedzibą w Bastion Tower, Belgia (dawniej jako: Syndykat Lloyd’s nr 4444 z siedzibą w Londynie, Wielka Brytania) nie są zobowiązani - w przypadku wystąpienia szkody całkowitej - do zwrotu oryginału dokumentu ubezpieczenia opisanego sprzętu przedstawicielowi sklepu sprzedawcy detalicznego lub dystrybutora regionalnego. Ubezpieczyciele zrzekli się bowiem uprawnienia wynikającego z §18 ust. 2 pkt 9 lit. a) Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Sprzętu Gospodarstwa Domowego Zakupionego w Sieci Sklepów Sprzedawcy Detalicznego lub Dystrybutora Regionalnego do wymagania od Ubezpieczających zwrotu przedmiotowego dokumentu.
Dokumenty
do pobrania
Karta produktu awaria + NNW Mediaexpert
2. OWU ochrona ekranu
Karta produktu ochrona ekranu
3. OWU Bezpłatne naprawy
Karta produktu Bezpłatne naprawy
4. OWU Candy
5. OWU Elctrolux
6. OWU Hotpoint
7. OWU Indesit
8. OWU kosiarki, rowery, skutery
Karta produktu kosiarki, rowery, skutery